CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 21, 2010

DanielleTan ♥ NicmondChow

This is my wonderful teenage life with my awesome boyfriend and i do have a great love story ;) and i having it ps* dont jealous ah . i know he is good :P
Seriously , he is so much better than others ;) 
我怎样认识他吖 如果没记错的话 好像是~
wo gen wo peng you wan , guo hou jiu na ta de hao ma . 
ren shi liao nicmond , ah hua , yangwenjie . 
guo hou jiu mei tian xin xi xin xi xin xi . 
过后有人约我出来看戏 
omg ~ 那时我好害羞哦 那时我们还是朋友 
权和志也是有一起去
我们还去oldtown吃东西 
讲讲讲 ~ 就去看戏咯
那时好像是看幸福万岁是嘛~
不太记得了耶 ~
我知道那时很不好意思耶


可是我知道他嘴巴好
我还以为如果我真的是跟他一起
我们是不会长久的
那知道 我们在一起都有8 个月了哦 ~ 
时间过得真的是好快哦

我们几个月过后~
他有讲他以前的事~
几厉害哦
可是我看到他的改变了很多
讲真的 很多人看死他和我不会到3个月

可是我们已经超过了
那时候他也没什么做对不起我的事
有啦~ 少少拉~ 比以前好很多了
可能我心底好把 ;D

有些人不信他会变好
可是你们听着
他真的变很好很好超好的了

他超关心我的
过马路时
他超紧张
我忘记几时了
不是过马路的事
是为了我安全的
我耶 
我也吓到下 
他生气起来的样子
好可怕哦

可是哦~
我知要做一些东西 
他就会笑回了
每一次都会笑回~ 


Nicmondchow ,
差拉你 
每次都是笑得
哈哈哈
我知道我跟他的感情好坦白哦
我不爽时候啦
可是我没告诉他拉
听我讲话就知道了的吖 
他一定知道的

好好笑哦 
他就会
讲啦 到底有什么不爽的 讲出来 
好像在跟别人打假将
过后我们吵完了
他就会问我
爽一点了没有
哈哈哈哈 
好可爱哦 

如果我知道他不爽些什么
我也是这样的 

“不好意思吖 我的话语不太好的 如果我写错什么字的话 你们就agak agak拉吖”

Dear NicmondChow ♥ , 
currently you are my best boyfriend i ever had .
TOP 1 in my heart ughh ;)
You know what im thinking ehh , pro ah you .
mostly , when it's time to make a decision .
and i had it in my heart .
but i decide to ask you , so that i would know which you would choose .
and you KNOW what i going to decide :)
You understand me really very well .
Maybe not understand all about me .
but , you know what i going to do next 

You had your first ride on roller coaster with me .
zomg , i wont ever forget this .
trust me ;)

我记得有一次
我们在吃东西
遇上我朋友了
他们看得出你很关心我
还有良权都说我是你女友里面对你最好
不止一次~

HAHAH ! To anyone who read these , trust me .
He aint that good actually , he loves to kacau me .
damn naughty ,
but i wrote this post when im in my so Fa-qiao mood and hyper mood on .
He is a special guy , with special attitude .
It is too much to describe about him , but we are like 8 months .
too many things happen between us ~
but i still love you so much , asshole





1 comments:

Karen Kah Kei said...

really touching when i read this post !!! wish u guys ...''xin fu dao yong yuan'''!!!!!''love really can change a person ....